حسن روشن
تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, | 9:39 | نویسنده : سهند

پيشكسوت استقلال: کاش شیش تق لال به دسته دوم برود ولی این اتفاقات نیفتد

حسن روشن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اتفاقات اخير در تمرين استقلال گفت: «آقایانی که مدعی هستند اتفاقاتی که در استقلال افتاد و یک هوادار مورد ضرب و شتم قرار گرفت افتخار خود می دانند، می گویم استقلال به دسته دوم می رفت بهتر بود تا این اتفاقات ناخوشایند بیافتد و ای کاش نام فرهنگی را از باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بر می داشتند.»

وی اضافه کرد: « پرسپولیس مدیریتی دارد که در حال ساختن یک باشگاه حرفه ای است. آقای رویانیان پیشکسوت های پرسپولیس را جمع کرده و از کسی چند ماه در این تیم بازی کرده تا کسانی که سال ها توپ زده اند را از مزایا بهره مند کرده است ولی باشگاه استقلال هیچ اهمیتی برای پیشکسوتان خود قائل نیست. باشگاه پرسپولیس در نقاط مختلف دنیا شرکت تاسیس می کند. آکادمی های مشترک با دیگر باشگاه ها تاسیس می کند ولی آقایان فقط به دنبال القاب دینوی هستند.»

روشن در ادامه تصريح كرد: «من خطاب به کسانی که می گویند صحبت کنی اتفاقی برایت می افتد می گویم هنوز چاقوئی که در بدنم فرو رود ساخته نشده است و حرف حق را همیشه می زنم.»

 
وی ادامه داد: «استقلال با این شرایط هیچ آینده ای ندارد چون آکادمی جوانان این تیم تعطیل است و برای فوتبال استقلال استعدادی پرورش داده نمی شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: